RÉSZMUNKAIDŐS PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Az Amnesty International Magyarország egy magyar jogvédő civil szervezet, amely azért dolgozik, hogy az emberi jogok mindenkit megillessenek. Szervezetünkhöz elsősorban olyan magánemberek tartoznak, akik tagként, támogatóként vagy aktivistaként adományaikkal és munkájukkal segítik a céljaink megvalósítását. Függetlenek vagyunk minden politikai ideológiától, kormánytól, gazdasági hatalomtól és egyháztól.

Az Amnesty International Magyarország a kutatás, az érdekérvényesítés, az aktivizmus, a kommunikáció, az adománygyűjtés és az oktatás eszközei mellett kampányok szervezésével ér el rendszerszintű változást vagy nyújt egyéni, illetve csoportos védelmet az emberi jogok területén. 

Határozott időtartamra részmunkaidős pénzügyi munkatársat keresünk 28 fős budapesti belvárosi irodánkba 1 éves határozott időre. Az új pénzügyi munkatárs a fő felelőse annak, hogy a szervezet pénzügyi adminisztrációja egyszerű, pontos, átlátható és kiegyensúlyozott legyen, illetve felel a pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatásáért. Olyan együttműködő, precíz, csapatjátékost keresünk inspiráló csapatunkba, aki szívesen állítaná szakmai tapasztalatát egy nemzetközi háttérrel is rendelkező emberi jogi szervezet szolgálatába.

FŐBB FELADATAID LESZNEK:

  • Általános szervezeti pénzügyi adminisztrációs rendszerek működtetése.
  • Bejövő számlák befogadása, iktatása, kifizetése és előkészítése könyvelésre.
  • Házipénztár kezelése, előlegek kezelése, bevételezés, elszámolások ellenőrzése, pénztárbizonylatok összekészítése könyvelésre.
  • Előlegelszámolások nyilvántartása, kiküldetések adminisztrációja.
  • Havi/negyedéves/éves belső jelentések, tervezések előkészítése, döntéselőkészítő anyagok elkészítése, véglegesítése, felügyelete.
  • Projekt költségvetések és beszámolók elkészítésében való közreműködés.
  • Kapcsolattartás a könyvelőirodával.
  • Közreműködés a könyvvizsgálatban.
  • Rendszeres egyeztetés és együttműködés az iroda alkalmazottjaival, az Amnesty International Nemzetközi Titkárságával és más AI szekciók illetékes kapcsolattartóival (angolul).
  • Pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása.
  • Egyéb általános pénzügyi adminisztrációs feladatok.

TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA:

  • Pénzügyi területen, hasonló munkakörben szerzett legalább hároméves tapasztalattal rendelkezel.
  • Felsőfokú végzettséged van.
  • Profin használod a Microsoft Office programokat (elsősorban Excel), ismered a Monday-t és szívesen bővíted készségszintű informatikai ismereteidet.
  • Ha szóban és írásban is jól kommunikálsz angolul.
  • Mindig betartod a határidőket, és képes vagy erre másokat is ösztönözni.
  • Tudsz struktúrákban és éves tervekben gondolkodni, nem okoz gondot saját munkád megszervezése, az önálló tervezés és végrehajtás.
  • Kedvesség, türelem és odafigyelés jellemez és mindig megtalálod a megfelelő hangot bárkivel, bármilyen kommunikációs csatornán keresztül.
  • Tudod, hogy az adminisztráció a munkád szerves részét képezi és az adminisztratív és operatív feladatokat látod el legszívesebben, ezen a területen szeretnél fejlődni.
  • Megbízható, lojális és precíz vagy és felelősséget vállalsz a feladataidért.
  • Mindig meglátod a saját szereped egy helyzet megoldásában, aktívan keresed a lehetőségeket és azokat az AIM előnyére is tudod fordítani.
  • Fontosak számodra azok az értékek, amiért kiállunk, dolgozunk.

ELŐNYT JELENT:

  • Ha rendelkezel EU-s vagy egyéb projektmenedzsmentben (kiváltképp pénzügyi elszámolások elkészítésében) szerzett tapasztalattal.
  • Ha dolgoztál már civil szervezetnél és ismerd a civil szféra működését.

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Munkavégzés helye: a szervezet budapesti belvárosi irodájában és otthonról.
  • Munkakezdés tervezett időpontja: 2024. november 4., illetve megegyezés szerint.
  • Részmunkaidő, heti 24 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással, home office lehetőséggel.
  • Egy éves határozott idejű munkaszerződés, amely meghosszabbítható.
  • Nemzetközi háttérrel rendelkező szervezet, folyamatos tanulási és kapcsolatépítési lehetőségek.
  • A hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret és jutalom.
  • Egészségbiztosítás.
  • Inspiráló csapat, motiváló és támogató munkahelyi környezet, széles munkavállalói jólléti csomag és szolgáltatások.
  • A munkakör szervezeti besorolása a szakmai munkakörök közötti legalább P2-es (munkatárs), legfeljebb P1-es (szakértő) szintre esik a jelentkező tapasztalata és készségei alapján. Az ehhez tartozó, teljes munkaidőre vonatkozó bruttó alapbér sávjai: 520.000 – 675.000 forint között. A sávokhoz tartozó elérhető teljes bruttó összjövedelem P2: 733.000Ft, P1: 810.000 forint.
  • Kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató.
  • Elvárás a Magyarországon belüli munkához kapcsolódó utazás (évente 1-2 alkalommal).

JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:

  • magyar nyelvű önéletrajz;
  • a kiíráshoz mellékelt jelentkezési lap, amely innen letölthető:

Jelentkezési határidő: 2024. október 20. éjfél.

Személyes interjúk: várhatóan 2024. október 3. és 4. hete

Kapcsolattartó: Pivárcsik László, irodavezető, Amnesty International Magyarország, pivarcsik.laszlo@amnesty.hu.

A jelentkező a jelentkezés megküldésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a személyes adatait az Egyesület a kiválasztási folyamat lezárulását követően hat hónapig kezelje. Ezt követően a jelentkezések, és azzal együtt minden személyes adat törlésre kerül.


Az Amnesty International hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve, ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel.