IDEIGLENES IRODAVEZETŐ

Az AI Magyarország (AIM) az irodavezető szülési szabadságának idejére ideiglenes irodavezetőt keres határozott időre. Gyere hozzánk, ha szeretnél a szervezet lelke lenni, precíz vagy és fontos, hogy jó hangulatú, lelkes csapatban dolgozz a fontos ügyekért!

Az Amnesty International (AI) több mint 7 millió ember globális mozgalma. Olyan embereké, akik mind kiállnak az igazságtalanságok ellen. Egy olyan világért kampányolunk, ahol mindenki jogai érvényesülnek. Mindenfajta politikai ideológiától, gazdasági vagy vallásos érdekektől függetlenek vagyunk. Egy kormány sem mentesülhet a megfigyelésünk alól. Egy eset sem reménytelen. Az Amnesty International Magyarország (AIM) a nemzetközi mozgalom része, irodája Budapesten működik.

MUNKAKÖR MEGNEVEZÉSE: irodavezető

A MUNKAKÖR ÁLTALÁNOS CÉLJA: Az AIM adminisztrációs, pénzügyi, munkaügyi és kommunikációs tevékenységeivel kapcsolatos feladatainak ellátása, továbbá adományszervezési feladatok segítése.

A MUNKÁLTATÓI JOGKÖR GYAKORLÓJA: Amnesty International Magyarország Közhasznú Egyesület (AIM)

FOGLALKOZTATÁS JELLEGE: Teljes munkaidő, határozott idejű munkaviszony – a jelenlegi irodavezető szülési szabadság, illetve gyermek ápolása céljából igénybe vett fizetés nélküli szabadság időtartamának végéig tart, előreláthatólag 2018. április 30-ig. Megállapodás szerint 2017. augusztus 20-tól betanulás alatt részmunkaidős foglalkoztatással, teljes munkaidőben a munkavégzés megkezdése: 2017. szeptember 1.

FŐBB FELADATKÖREID LESZNEK:

  • Az Egyesület pénzügyeinek rendszeres vezetése, az ezzel kapcsolatos napi szintű feladatok elvégzése
  • Munkavállalókkal, szakmai önkéntesekkel kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása
  • Általános szervezeti adminisztrációs rendszerek működtetése, ellátása
  • Iroda karbantartása és a mindennapi zökkenőmentes munkavégzéshez szükséges feladatok elvégzése
  • Általános kommunikáció az Egyesület központi csatornáin (tel., központi email cím, stb.)
  • Pályázatokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok, beszámolók
  • Az Egyesület hivatalos ügyeinek intézése
  • Önkéntes fordítók koordinálása
  • Találkozók, megbeszélések szervezése és előkészítése, kapcsolattartás szolgáltatókkal
  • Belső jelentések, tervezések előkészítése, véglegesítése, felügyelete
  • Rendszeres egyeztetés az iroda alkalmazottjaival, az Amnesty International Nemzetközi Titkárságával és más AI szekciók illetékes kapcsolattartóival
  • Egyesületi ügyek intézése (közgyűlés, elnökségi ülések, ellenőrző testület)
  • Fundraiser munkatárssal együttműködve és egyeztetve, az ő utasításai alapján a fundraising tevékenység segítése munkaidejének ~20 százalékában

ELVÁRÁSOK

SZAKMAI ELVÁRÁSOK

Pénzügyi és menedzsment tapasztalatok
  • mindig betartod a határidőket, és képes vagy erre másokat is ösztönözni
  • képes vagy átfogó költségtervezésre, pénzügyi beszámolók és kalkulációk készítésére, valamint a pénzügyek rendszeres, felelősségteljes és átlátható vezetésére
  • tudsz struktúrákban és egy éves tervekben gondolkodni
  • nem okoz gondot saját munkád megszervezése, az önálló tervezés és végrehajtás
  • ha szükséges, képes vagy mások munkájának koordinálására is
  • tudd, hogyan kell számítógépet kezelni, legyenek alapvető informatikai ismereteid, melyeket képes vagy bővíteni, és ne ijedj meg az esetlegesen számodra új informatikai rendszerektől
  • nem ijedsz meg az angol nyelvű pénzügyi beszámolóktól és az ezzel kapcsolatos online nemzetközi tréningektől

Kommunikációs készség

  • mindig megtalálod a megfelelő hangot bárkivel, bármilyen kommunikációs csatornán keresztül
  • kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul egyaránt, mind szóban, mind írásban
  • helyesírási és fogalmazási készséged több mint kiváló, ezért nem okoz gondot hivatalos vagy informális stílusban írnod (legyen szó akár emailekről, postai levélről, Facebook posztról stb.)

Fundraising

  • legyen fundraising tapasztalatod
  • legyél képben különböző fundraising technikákkal
  • tudd kezelni, elemezni és szegmentálni a fundraisinghez kapcsolódó adatokat
  • a fundraising csapat tagjaként vegyél részt aktívan az adománygyűjtési teendőkben

SZEMÉLYES KÉSZSÉGEK

  • a megbízhatóság és precizitás alaptulajdonságaid
  • tudod, hogy az adminisztráció a munkád szerves részét képezi
  • képes vagy gyorsan tanulni és nyitott vagy az új feladatokra
  • az Egyesület elsődleges kapcsolattartójaként alapvetően a kedvesség, türelem és odafigyelés jellemezzen téged
  • lelkesedésed, elkötelezettséged legyen mások számára is motiváló
  • legyél képes önállóan és csapatban is dolgozni
  • ismerd a civil szféra működését, és legyél képben az Amnesty International munkásságával
  • táblázatkezelésben kiemelkedő vagy, de legalább felhasználói szinten ismered, és szívesen fejleszted ezt a képességedet
  • nem rémülsz meg a weboldal-szerkesztéstől sem
  • elhivatott vagy az emberi jogok iránt, azonosulsz az Egyesület céljaival

MUNKAFELTÉTELEK

    határozott idejű munkaszerződés 3 hónapos próbaidővel előreláthatólag 2018. április 30-ig

    munkakezdés tervezett időpontja: 2017. szeptember 1., részmunkaidős betanulás 2017.aug.20.-tól

    munkavégzés helye: Budapest

    munkaidő: teljes – napi 8 óra

JELENTKEZÉS MÓDJA

JELENTKEZÉSHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK

  1. angol nyelvű önéletrajz
  2. kitöltött jelentkezési lap, amelyet innen tudsz letölteni  Jelentkezési lap
  3. próbafeladatok megoldása külön dokumentumban,  a csatolt fájl itt elérhető  Próbafeladatok
A dokumentumokat PDF formátumban várjuk az office@amnesty.hu címre „INTOM2017” tárgy megjelölésével. A pályázatok beérkezését e-mailben visszaigazoljuk.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: A jelentkezés folyamatos, de legkésőbb 2017. augusztus 7., hétfő 10.00 óráig várjuk a jelentkezéseket.

KIVÁLASZTÁS MENETE

E-mailes értesítés második (személyes interjú) fordulóba való továbbjutásról: 2017. augusztus 7., hétfő

Személyes interjúk várható időpontja és helye: 2017. augusztus 8.-9. Budapest

Várható döntés: 2017. augusztus 9., szerda

A tervezett időpontokban történő változás jogát fenntartjuk. Hiszünk a visszajelzés fontosságában, ezért minden jelentkezőt értesítünk mind a pozitív, mind a negatív döntésről.

Kapcsolattartó: Grunzó Zsófia, irodavezető, Amnesty International Magyarország: office@amnesty.hu

Az AI hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel.